جمعه 27 مهر 1403

 

خبر

پیام تبریک رئیس سازمان اسناد و مدارک دفاع مقدس به مناسبت هفته دفاع مقدس

بسم‌الله الرحمن الرحیم

«یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنوا إِن تَنصُرُوا اللَّهَ یَنصُرکُم وَیُثَبِّت أَقدامَکُم»؛

هشت‌سال دفاع‌مقدس و ایثار و پایمردی ملت سلحشور ایران اسلامی در یک جنگ نابرابر و تحمیلی با استکبار جهانی و عوامل منطقه‌ای، یکی از مقاطع تاریخی بزرگ، آموزنده و الهام‌بخش است که هرگز نباید مورد غفلت قرار گیرد. این رویداد عظیم با آثار و برکات بی‌شمار خود به منزله گنجینه‌ای ارزشمند و هویت‌ساز بایستی برای همیشه زنده و هدایت‌ بخش نسل‌های این سرزمین قرار گیرد.
هیچ مسیری روشن‌تر از راه حسین (ع) برای مبارزه با ظلم و استکبار و بیداد نیست و راه ما نیز از نهضت عاشورا جدا نخواهد بود. بدون تردید دوران دفاع مقدس که از برجسته ترین افتخارات است در یاد ملت ایران خواهد ماند و غرور و سرافرازی و حماسه آفرینی را در نسل های بعدی بر جای خواهد گذاشت. امروز که دشمن دوباره در تلاش است تا بتواند با ابزار تهدید و تحریم، پیشرفت و حرکت مقتدرانه جمهوری اسلامی ایران را سد کند، بازگشت به روحیه همبستگی، اتحاد و تلاش برای خوداتکایی و خودکفایی هرچه بیشتر کشور می‌تواند ما را از این دوران به سلامت عبور دهد. دشمن بداند که روحیه عاشورایی ملت ایران اجازه تحمیل اراده و خواسته باطل و مردود را نخواهد داد.
بی شک برای مانایی این فرهنگ بی نظیر نیازمند مستندات متقن و جامع می باشیم که علی رغم تلاش تمامی مجموعه های لشکری و کشوری برای ساماندهی اسناد و مدارک دفاع مقدس هنوز بخش زیادی از آن که دردست مردم عزیز و ایثارگران معظم می باشد دریافت نگردیده که از این فرصت استفاده کرده و از همگان درخواست همکاری داریم.
اینجانب فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را  تبریک عرض نموده و تعالی ملت همیشه سربلند، بخصوص مردم شهید پرور و شریف ایران اسلامی را از خداوند منان مسئلت می نمایم.

سرتیپ دوم بسیجی عباس بایرامی
رئیس سازمان اسناد و مدارک دفاع مقدس

لینک های پیشنهادی

آخرین اخبار

دیدگاه ها

دیدگاهی ثبت نشده، شما اولین نظر را بنویسید!

همه دیدگاه ها سوالات